Welcome to Delicate template
Header
Just another WordPress site
Header

Zoekmachine optimalisatie, de basis

mei 11th, 2012 | Posted by Admin in Geen categorie

SEO - Marktaandeel GoogleSEO
Hoi. In dit artikel ga ik de basis uitleggen van SEO, ofwel Search Engine Optimalisation. Specifiek over optimalisatie voor de zoekmachine Google aangezien zij (in 2011) 93% marktaandeel in handen hebben. Hierdoor staat Zoekmachine Optimalisatie tegenwoordig ook bijna synoniem aan Google optimalisatie.

Als je een website hebt, wil je over het algemeen dat deze goed gevonden wordt. Hoe gaat dit in zijn werk?

SEO - Denken als GoogleDenk zoals Google
Het geheime recept zullen we niet snel te weten te komen. Maar uiteindelijk komt het hier op neer: Wat zou jij doen als je Google was? Je moet denken zoals Google, en dat is in grove lijnen niet zo moeilijk.
Net als andere bedrijven dient Google ook in te spelen in de behoefte van de klant. En dat is in dit geval de meest relevante resultaten tonen op basis van zoekopdrachten. De klant moet datgene vinden wat de klant ook zoekt.

De zoekmachine resultaten worden ieder jaar beter. Dit komt omdat Google natuurlijk continue bezig is om de resultaten perfect af te stemmen op hetgeen dat de surfer zoekt. Maar daarbij ontwikkelt Google ook heel slim allerlei andere diensten om nog meer data te verzamelen. Google+ is hier een goed voorbeeld van. Een website die veel geplust wordt, is dit blijkbaar een goede website. Omdat Google graag goede websites voorrang in de ranking geeft, zal Google deze gegevens (gaan) gebruiken om de website hoger in de rankings te plaatsen.

Ga naar Stap 2 > Het belang van zoekmachine optimalisatie

Stap 1 Zoekmachine optimalisatie, de basis 

Stap 2 Het belang van zoekmachine optimalisatie

Stap 3 Off Page SEO

Stap 4 Black Hat VS White Hat SEO

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 Both comments and pings are currently closed.